Amfipoli News: Σφοδρή επίθεση Γεωργιάδη κατά Τσίπρα: Είναι διεφθαρμένος μέχρι το μεδούλι – Λέτε να μην ξέρω αν τα παίρνει; (ΒΙΝΤΕΟ)

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Σφοδρή επίθεση Γεωργιάδη κατά Τσίπρα: Είναι διεφθαρμένος μέχρι το μεδούλι – Λέτε να μην ξέρω αν τα παίρνει; (ΒΙΝΤΕΟ)



Σφοδρή επίθεση κατά του Πρωθυπουργού εξαπέλυσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, αποκαλώντας τον Αλέξη Τσίπρα «διεφθαρμένο».
Συγκεκριμένα μιλώντας στην τηλεόραση του Αlpha ο βουλευτής της ΝΔ ανέφερε:
«Θα τους γδάρω, δεν θα μου γλιτώσει κανένας από αυτούς, ο Τσίπρας πρώτος απ’ όλους. Ο άθλιος και αχρείος, αυτός που το έστησε. Ο Τσίπρας δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μη λογοδοτήσει γι’ αυτό που έκανε. Ούτε μια στο εκατομμύριο, δεν έχει καταλάβει που έμπλεξε. Ειδικά ο Τσίπρας που είναι διεφθαρμένος μέχρι το μεδούλι. Λέτε να μην ξέρω εγώ αν τα παίρνει ο Τσίπρας; Θα τα δείτε στην επιτροπή όταν θα πάω. Εγώ θα καταθέσω ενόρκως ποιοι φαρμακοβιομήχανοι ενίσχυσαν τον ΣΥΡΙΖΑ».
Και συνέχισε την επίθεση λέγοντας: «Δεν θα επιτρέψω σε ένα παλιόπαιδο που πήρε την εξουσία με κατάληψη και ψέματα να παίξει με την τιμή και την υπόληψή μου».
«Ο εκπρόσωπος των φαρμακοβιομηχάνων στη Βουλή ήταν ο κ. Τσίπρας. Αν το έκανε δωρεά ή αν τα έπαιρνε, θα το δούμε στην πορεία» είπε ο κ. Γεωργιάδης προσθέτοντας: «Έχω ανθρώπους που μου το είπαν και έχω πράξεις πολιτικές του Τσίπρα, όπου συμπίπταν με αυτά που λέγανε οι άνθρωποι, έχω καλύτερα στοιχεία από τους κουκουλοφόρους».
Το Μαξίμου από την πλευρά του, μιλά για νέες αθλιότητες, και καλεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη να πάρει θέση.
crashonline.gr
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου