Amfipoli News: Με την Αλίκη πηγαίναμε για γάμο. Μου έκανε πρόταση γάμου και εγώ είπα όχι! Ήταν ξετρελαμένη μαζί μου, όμως εγώ ήμουν ερωτευμένος με την…

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Με την Αλίκη πηγαίναμε για γάμο. Μου έκανε πρόταση γάμου και εγώ είπα όχι! Ήταν ξετρελαμένη μαζί μου, όμως εγώ ήμουν ερωτευμένος με την…



Καθημερινά ερχόταν στο φτωχικό μας σπίτι και έκανε παρέα με τη μάνα μου. Ήθελε να με παντρευτεί. Ζήσαμε ένα μοναδικό καλοκαίρι το ’63, γεμάτο πάθος!
Ο λόγος για τον Φαίδων Γεωργίτση, ο οποίος παραχώρησε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην εφημερίδα Freddo και τον Νίκο Νικόλιζα. Ο ίδιος παραδέχτηκε την παθιασμένη σχέση που διατηρούσε με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, η οποία όμως δεν έφτασε ποτέ στα σκαλιά της εκκλησίας, αλλά όχι επειδή δεν ήθελε η ίδια.
Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ναι, με την Αλίκη πηγαίναμε για γάμο. Ζήσαμε μοναδικό καλοκαίρι το ’63, γεμάτο πάθος. Εγώ γύριζα τότε «Τα κόκκινα φανάρια». Εκείνη λοιπόν γύριζε στα ίδια στούντιο με τον Παπαμιχαήλ και με έναν Τούρκο το «Χτυποκάρδια στο θρανίο» σε τουρκική βερσιόν. Μου έλεγε ότι είμαι ο τύπος που της άρεσε πάρα πολύ. Γαλανά μάτια, ζυγωματικά, θεληματικό πηγούνι και τέτοια. Μου έλεγε επίσης ότι πολλοί πρωταγωνιστές τής την έπεφταν τότε, αλλά εκείνη γούσταρε εμένα.
Όμως εγώ εκείνη την εποχή ήμουν πολύ ερωτευμένος με την Μπέτυ Αρβανίτη, η οποία χώρισε τον άντρα της για μένα. Εγώ ήμουν πιτσιρικάς τότε. Μου την έπεσε λοιπόν η Βουγιουκλάκη, δεν θα ενδώσω; Άλλωστε την εποχή εκείνη ήταν προσόν να πηγαίνεις με πολλές γυναίκες. Δεν θεωρούνταν μειονέκτημα ο άνδρας να απατά τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα τον άνδρα. Έτσι δεν θεώρησα ότι είχα απιστήσει απέναντι στην Μπέτυ για χάρη της Βουγιουκλάκη».

πηγή: patratora.gr
Διαβάστε επίσης:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου